jueves, 4 de julio de 2013

David Ferrer assegura no tindre ni puta idea del que li diu el jutge de cadira durant els partits

El tenista David Ferrer ha confessat, després de pedrer contra del Potro en les semifinals del campionat de Wimbledon, no tindre “ni puta idea” del que els jutges de cadira li criden cada vegada que està disputant un partit de tenis. “Jo només escolte que criden tie-break o foot foult i a mi l’anglès mai se m´ha donat massa bé, per tant, jo continue jugant. I si vol algo que baixe i m´ho diga amb gestos” declara el tenista de Xàbia, “el tenis es un esport complicat i prou tinc en pegar-li a la piloteta com per encara tindre que escoltar el que diu el de la cadira”.

A més, Ferrer ha assegurat que no es la primera vegada que li passa, i no sols en Londres, afirma que en altres tornejos paraules dites pel jutge de cadira com: “ace”, li han creat certs dubtes sobre si el que estava fent ho feia bé. “Açò és una cosa que em lleva prou la son per les nits, i no només em passa a l´estranger, un dia entrenant em diuen que m´havien trencat el saque, cosa que em va estranyar, ja que vaig mirar la raqueta i estava en perfectes condicions. Vaig pensar que es tractava d’una manera de distraure’m”. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario